Sales Tax Nexus або Податковий Нексус США

Sales Tax Nexus або Податковий Нексус США

Nexus в перекладі з латинської – “сполучна ланка”, “зв’язок” – поняття використовується в американській практиці оподаткування для цілей критеріального визначення підстави для реєстрації компанії в штаті для стягнення і розрахунку податку з продаж (Податковий Нексус) в конкретному штаті з яким у вас, як у продавця встановлені певні взаємини або податкові відносини (незалежно від штату реєстрації компанії).

Нексус означає, що у вас, в штаті відмінному від штату або країни реєстрації вашої компанії, є майно або процес, який досить істотний щоб цей штат вимагав від вашої компанії дотримання правил цього штату щодо реєстрації в цьому штаті для ведення бізнесу, подачі певної звітності в тому штаті і сплати податків з продаж.

Наприклад, якщо ваша компанія зареєстрована в Техасі, а законодавство Каліфорнії встановило або визначає наявність Нексуса або встановлення відносин з Каліфорнією, згідно тих дій які ваша компанія виконує в Каліфорнії, то ваша компанія зобов’язана в більшості випадків:

  • провести реєстрацію (сертифікацію) в штаті Каліфорнія для цілей ведення бізнесу вашою компанією в цьому штаті (якщо це ведення бізнесу Бізнес-Нексус)
  • стягувати (розраховувати) податок з продажів на будь-які продані товари з покупців з Каліфорнії (якщо це роздрібний продаж).

Податковий Нексус встановлюється, коли ваш бізнес має якийсь зв’язок з державою. Всі штати мають різні визначення такого взаємозв’язку, але всі сходяться в одному – “фізична присутність” однозначно створює взаємозв’язок або встановлює Податковий Нексус.

Фізична присутність може означати:

  • Наявність офісу
  • Найм співробітника
  • Наявність складу
  • Наявність філіалу
  • Зберігання інвентарю
  • Здійснення послуг Дропшиппінгу 3-ою особою

Навіть епізодична присутність, наприклад, на виставці або ярмарці, роздача рекламних матеріалів або розповсюдження рекламних роликів уже вважається фізичною присутністю.

Прикладом наявності бізнес або фізичних процесів, що являються підставою для існування Нексус – є будь-яка присутність роздрібної торгівлі, наявність філії, магазину, афілійованої особи або навіть зберігання ваших товарів третьою особою на своєму складі на території цього штату, як наприклад, за допомогою Amazon FBA.

Тому, навіть наявність вашого товару на складі Amazon FBA в цьому конкретному штаті може послужити причиною встановлення, іншими словами спрацьовування критерію встановлення Податкового Нексусу до цього конкретного штату.

Розташування фулфілмент центрів Амазон FBA на карті США

Збільшити зображення.

Якщо ви сумніваєтеся, чи має ваша компанія фізичну присутність в певному штаті, здійснюючи діяльність, безпосередньо не пов’язану зі штатом, але якимось чином маючи до нього відношення, ви можете уточнити це через співробітників ЮК Юнайтед, чи є у вас Нексус до цього штату, шляхом отримання відповіді з держ і податкових органів цього штату в найкоротші терміни без розкриття назви вашої компанії.

1. Що відбувається, якщо у мене є (встановлений) Податковий Нексус?

Якщо у вас є нексус податку з продажів, то ви повинні збирати податок з продажів з покупців з цього штату.Це означає, що ваш бухгалтер повинен визначити (обчислити) ставку податку з продажів у цьому штаті, а також будь-який місцевий податок з продажів, який може бути застосований, оформити документально, подати звітність і заплатити податки в цей штат.

2. Як розраховується податкова ставка?

Наприклад, ставка податку з продажів у Беверлі-Гіллз становить 9%. Це включає в себе податок штату Каліфорнія – 6,5%, плюс тариф округу Лос-Анджелес – 1% і податок району в розмірі – 1,5%

3. Чи однакові податкові ставки на рівні округів і районів?

Податкові ставки відрізняються у кожного штату (це Ви звичайно знаєте), району та округу. Крім того, у деяких штатів, особливо так званих “безподаткових”, існують додаткові податки на оборот, хоч і незначні при невеликих обсягах, але перетворюються в несподіваний тягар при нарощуванні оборотів.

4. Які є міфи про оподаткування на рівні штату?

Існує чимало хибних уявлень про оподаткування в США, наприклад, про те, що найнижчий податок це 0 (нуль) або про те що в Штаті Невада відсутні податки.

  • Податок на продаж в окрузі Кларк, штат Невада становить цілих 8,15 відсотків.
  • Округ Салем, штат Нью-Джерсі, звільнений від збору податку з продажу у масштабі штату (а це 7% в середньому по штату Нью-Джерсі) і замість цього збирає всього лише 3,5 відсотка місцевого податку, як результат маючи негативну ставку – мінус 0,03% в локальному масштабі. (Це пояснюється близькістю зі Штатом Делавер де відсутній податок на продаж).

Дізнатися про повну податкову ставку заданого штату, округу та району.


5. Чи всі товари або послуги обкладаються податком на продаж на рівні штату, округу?

Визначення роздрібних продажів і які товари і послуги оподатковуються різняться між штатами. Майже у кожного штату є численні категорії товарів і послуг, які звільняються від податку з продаж, або оподатковуються за зниженими ставками. Придбання товарів для подальшого виробництва або для перепродажу можуть не мати податку з продаж. У більшості юрисдикцій звільняються від оподаткування продукти харчування, які продаються саме в продуктових магазинах, ліки, які відпускаються за рецептом, а також різні види сільськогосподарських поставок.

Податок з продаж, в тому числі тих, які обкладаються місцевими органами влади, як правило, вводяться і адмініструються на рівні штату. Штати, які мають податок з продаж, обкладають ним або покупців або продавців з яких вимагають збирати його з покупців і сплачувати до скарбниці. У будь-якому випадку, продавець акумулює і перераховує податок державі.

Незважаючи на наявність процедурних відмінностей в більшості випадків оподатковується продавець, який і зобов’язаний стягувати і акумулювати податок за виключенням випадків коли покупець надає свідчення про звільнення від сплати податків.

6. Які штати поки не мають податку на продаж?

Делавер, Монтана, Нью-Гемпшир і Орегон.

7. Чи дійсно правильно реєструвати компанію в штаті з найменшим ….?

Існує звичайно міф необхідності реєстрації компанії в штатах з найменшим корпоративним податком або найменшим франшизним податком або в штаті з нульовою ставкою оподаткування.

Прийняття рішення щодо юрисдикції для реєстрації компанії згідно цього “шаблону” насправді може виявитися помилковим. Оскільки вибір юрисдикції, особливо на початковому етапі, бажано погоджувати з процесом надання послуг або продажу товарів, близькості до цільової аудиторії, на зручності взаємодії, управлінні та з урахуванням всіх економічних факторів, а не тільки на підставі первісної вартості реєстрації або підтримки компанії.

Наприклад, незважаючи на відносно більшу вартість реєстрації та підтримки LLC, що надає послуги в штаті Каліфорнія, за рахунок щорічного франшизного податку в розмірі $ 800 ($ 300 – в Делавері) можливо буде мати сенс відкривати компанію саме в Каліфорнії, а не Делавері.

Дізнатися в якому штаті та місті краще відкривати компанію для моїх цілей і з урахуванням всіх особливостей.


Also available in: Russian

Related posts

Переваги відкриття компанії в США

Переваги відкриття компанії в США

Кожна, абсолютно кожна, людина на цій планеті може відкрити бізнес в США. При цьому абсолютно не важливо, чи великий у неї бізнес або зовсім...

LLC operating agreement. Операційний договір LLC.

LLC operating agreement. Операційний договір LLC.

Навіщо LLC необхідний операційний договір або установчий договір LLC (LLC operating agreement)? Багато штатів не вимагають при відкритті компанії...

Ведення бізнесу в США

Ведення бізнесу в США

На сьогоднішній день Сполучені Штати Америки є найбільш конкурентоспроможною і технологічно розвиненою країною у світі з високим рівнем життя і...

Posted